** Eurovison nästa **
2009-03-14 @ 22:49:58
 
Det är för sjutton helt galet att den som vann, vann...
Jag tror det är fejkat...att de stoppat telefonledningar för andra så att det blev som det blev....
Det var alltså uppgjort från början...
Alla tidningar har skrivit om henne och ugglas att det ska stå mellan de.....och så kom ugglas tvåa...Hur????
Vad sjutton har vi för folk i  sverige....
Som ni märker så är det inte min stil alls...och antingen gillar med de eller inte...och jag gör det INTE
Båda två sjunger bra men till erovison...NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Fan, är så besviken...Jag heja på måns jag och barnen på e.m.d.....
Varså glad efter juryns val med måns i ledning och så blev det så här.......
Jag ska INTE titta på stora finalen sen.,..det är inte värt.....
Usch.......
Tänk att man aldrig lär sig...
Det blir alltid den som vinner som man inte vill vinna....
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0