** fråga **
2009-03-25 @ 18:41:38
 
Fick en fråga i ett inlägg av vickie "vad tycker han om att du lämnar ut honom på det här viset? "
Den kommentaren jag har fått av honom när jag berättat vad jag skrivit är att han inte bryr sig...........Vi pratar om allt och hade det varit ngt så hade han sagt det...skulle inte lägga ut ngt som han inte tillät...men det kan ju hända att han inte tänker /orkar bryr sig  i nuläge och bara svarar mig slentriant. (men jag tror inte det ).......och jag tycker vi är så raka mot varann så hade han varit missnöjd så hade han sagt det , hoppas jag........ men kan aldrig veta......sååååås faktiskt  har jag raderat nga rader här och där och formulerat om lite.... 
Jag nämner aldrig nga namn, aldrig nga städer, så den som läser min blogg vet inte vilka vi är...förutom bekantkretsen...och där finns det nga  som gärna vill veta hur vi mår alla här hemma när man inte träffas så ofta...det blir som att skriva brev och dagbok samtidigt......om sina funderingar, känslor, allmänt...
...och har tänkt att  det är en sån liten chans att ngn annan elev tex på skolan skulle få reda på den här adressen och läsa..men visst, man kan aldrig vara säker.......
Det är bra att få raka frågor  tycker jag...och jag tog inte illa upp.....Jag förstår hur du tänkte...och det var välmenat, tack!!!
Ibland kan man det vara bra att få sig en tankeställare,,,hur tänkte jag här, varför handlade jag så??? Tänkte jag inte alls???
 
- Vardagsprat - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2009-03-25 @ 18:56:42
 
okej...jag har ju inte med det att göra egentligen. men jag fick lite ont i magen, vem som helst kan ju ramla in på ens blogg. och det känns så trist att han verkar ha det jobbigt just nu och jag blev bara rädd att han skulle tycka det skulle bli ännu jobbigare om nån i skolan kankse har läst eller så, (vet ju fler som läser)...hoppas du inte tog illa upp...
 
- - -

Från: viktoria
2009-03-25 @ 18:57:47
 
oj, mitt namn kom inte med...
 
- URL: http://www.vickiehickietoria.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0