** Helt slut **
2009-03-13 @ 17:31:14
 
Ja ,inte vårat förhållande ( som tur är , inte än) men jag. är helt slut..
Efter denna vecka med skrikande barn på jobbet, alla bekymmer med sina egna barn..strul med klassens disco som de ska ha.....urk!!!!!!

Dagen har gått i ett.....
7.30 jobb till 11.30  (kort dag...)
12 skulle jag lämna in lillkatta för att ta bort kulorna (kastrering) och har då 30 min på mig att åka 1.5 mil  och hämta katten hemma och iväg igen 5 km......
Under tiden så ringer fritids och säger att lilltösa är fundersam för att jag inte kommer...Då har hon missuppfattat mig på morgonen och trott jag skulle komma när skollan sluta kl 11.00......
Jag hade då sagt att ringer efter jag lämnat Bosse så hon kunde gå ut på parkeringen......
Fick dåligt samvete så hämtade henne innan jag hämtade Bosse...och då förstår ni att jag fick stressa men jag hann och var genomsvettig......
Tilllbaxs till byn och handla färg  i affären till stora tösa för hion skulle ha toning till kvällen....Hem 15 min ...sedan hämta henne vid skolan....
Ha i det på henne...åka iväg och hämta Bosse.....
Skjölja ur håret som nu suttit i 50 min...
Grädda nga våfflor.....
Dammusuga undervåningen

Och nusitter jag här för en halvtimme....

Sak sedan äta ltie köpmat....(tack och lov)
Ner till discot för att vara där sista två timmarna och städa efter det...(som jag egentligen hade sagt ifrån mig om ) men det var så mkt strul om vilka barns som hade föräldrar och inte föräldrar som skulle få hjälpa till så då sa jag gör det..för stora tösas skull...och en förälder blev sjuk som jag visste...
Jag är verklgien med på allt när det är ngt därför hade jag sagt ifårn mig...men nu är jag där igen....och jag ska inte gnälla...för det är självförvålalt...men jag gör det ändå....

Är väl hemma efter 22 ikväll...och då kommer jag att vara trött.....


 
- Vardagsprat - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2009-03-13 @ 23:01:16
 
oj oj vad du har mkt...

å du som dessutom känner dej förkyld plus att du har mkt omkring dej ändå...



jag tycker man blir väldigt trött av att jobba på dagis...ja jag kallar de så fast de heter förskola..ler..

all stress o ljudnivån..



å så har man barn själv..



låter som de är mkt i er lilla familj nu

styrkekram!!!
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -

Från: Anonym
2009-03-13 @ 23:26:56
 
Jädra P som tappat 8 kg.

Hur bär hon sig åt??????? Inget funkar på mig. Eller rättare sagt: jag får inget att funka för mig...

Håller med om att små barn små bekymmer. Stora barn - stora bekymmer...
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0