** Hemma igen **
2009-03-24 @ 16:05:41
 
Äntligen hemma igen...har varit borta sedan imorse till nu på em....så jag är ganska slut i knoppen må jag säga.....
Allt gick bra.....
Vi fick träffa 3 personer varav en var lite bekant tyckte jag......och medan vi pratade så sa han att nu var det grabbens tur att prata och inte bara mamman och när han sa det  tog han (klappa om ) mig på armen och sa att han kände mig...hmmm, snacka om att hjärncellerna började hoppa där uppe..
Hade jag träffat honom via hableteringen för lilltösa???  ....Det var det enda jag kunde tänka mig...men namnet kändes lite bekant..inget vanligt namn....Eller var det ngn jagborde känna igen.....
Under samtalet så mötte jag dessa ögon som jag kände igen men inte kunde placera.....
Vad hemskt detta är att man inte kommer på vem det är...
Ville inte fråga när det satt 2 personer till där....
Vi sa hej då och tog varann i hand och han tittade åtterligen i ögonen ...som man gör när man känner igen ngn...
När vi gick ut därifrån så ringde jag direkt till H och frågade om han hande ngn barndomskamrat med detta namn....och det hade han....lilla Fe (effé) som han kalldes i gänget på ungdomes tid...
Jag hade mina aningar men var inte säker....
sjutton oxå...jag hade ju velat krama om honom nu när jag visste vem det var...Jag har inte sett honom sedan grabben var liten...
Jättekul att se vad som blivit av honom.....

Var sedan till syo och disskuterade ev linjebyte till hösten......
Det blev en del funderingar och små grodor som övade gymnastik i huvve på en....

 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2009-03-24 @ 16:32:05
 
åå hoppas de ordnar sig ...jobbigt när ens barn inte mår bra.

jag går kognitivbeteendeterapi..tror jag allafall de heter..skratt.

nu ska jag dricka upp mitt te..

men kramkram till dej!!!!
 
- - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0