** jag = hund **
2009-03-21 @ 16:51:06
 
Jag måste säga att gud vad skönt det är när solen tittar fram...Vi har lite kallt, småruggigt men ändå så skönt när solen lyser på en...
Solen titta fram under em så vi har varit ute en stund på gården.....
Barnen tog fram cykeln för första cykelturen för i år......+ andra små saker som hör till våren......

Under fm så var jag H in till storstaden och handla present till grabben som blir 17 år imorrn...
Inte lätt att hitta på saker till honom men nga presenter blev det....
Vi var bla in på ikea men det gick fort.....Jag fick bara gå till det vi skulle ha ...inte stanna och titta på ngt annat.....Så här var det förra gången vi var till ikea ......sambon kallade mig efter den gången för att jag var som en kissnödig hund.....En hund som vill kissa gör det på flera ställen(om det är en hanhund) och jag var den som stannade och tittade på flera ställen....

Mina ögon blev alldeles snevridna för att det gick åt alla håll för att hinna se vad som fanns runt om....Jag är en sådan person som vill titta, pilla, känna,vända ,vrida ,fundera, på saker jag hittar och nu fick jag bara använda ögonen i snabbfart....
Sedan provade vi ett annat sätt att betala...Ingen expedit som tog emot kunden utan en vanlig kortapparat...Man scanna in själv koden och betalade med kort som vanligt....smidigt må jag säga....Är detta ett sätt i framtiden så kommer vi nte behöva nga kassörskor...Då blir det många utan jobb...Inte bra......


 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0