** Ledig **
2009-03-14 @ 10:55:26
 
Jag behövde inte åka på innerbandyn i morse utan H åkte iväg...Han tyckte jag hade åkt på så mkt så nu var det hans tur...
Känns lite ovanligt att sitta här och inte göra ngt alls.....inget inplanerat direkt..
Jag ska stoppa i en maskin tvätt tänkte jag och diskmaskinen....och in till stan och handla present till imorrn då lilltösa ska på kalas inne i stan.....Hon är bjuden till en klasskompis oxå samma tid men vi väljer nog det inne i stan...om jag får bestämma dvs...

Ska leta efter en bild som är grå grön i färgerna till veckans tema.....

Kan tala om att på discot igår så var det 35 inbetalda på 4 timmar...dåligt som tusan.....
Det var  disco förra helgen så inte går de två helger i rad....Vi skulle ha väntat ngn månad...Så vi går nog back på detta....vi får se när jag får kvittona på de som handlat på måndag vad resultat blir.....men barnen i klassen hade roligt att få ha planerat och fixat och donat med bla försäljning..
Så nu har jag 10 burkar godis här hemma som vi får ta till nästa disco, om det blir ngt...

Det finns en ny förälder i våran klass som usprungligen är från en storstad och hon är helt puckad...likaså sonen...
Jag tycker nästan om alla människor, pratar inte illa om nga men detta tar priset.....därför måste jag skriva...
Hon tror hon är ngt och en riktigt surpuppa....

Tex så hade hon bestämmt att det skulle vara bål gratis.....Inte frågat ngn annan vad vi tyckte.....Har man det då är det inga som köper läsk och det var ju pengar vi skulle få in.....Så jag som inte kan hålla mun var tvungen att fråga hur hon tänkte och jäkla var snurplig hon blev..."De köper visste" och "gå och häll ut det då"??? fick jag till svar....efter nga minuter kom hon sa till mig "Det är till för osss vuxna oxå!....surt.....
Sedag gick hon och plocka, sopa osv hela tiden...
Det var flera episoder som hände så hon gillar inte mig....jag som inte kan hålla truten....
Grabben är lika körd han....Betalade inte för godis utan gick boch tog bara "jag får för min mamma" medans alla andra betalade för sig i klassen.....
De åkte 30 min före sluttid och sa inget och jag frågade inte....för då försvann hon  :0).....
En av föräldrarna tog hon i hand och tackade för sig....
Tänk det  gjorde hon inte  med mig ??????
Jag drar inte alla över en kam men denna familj är typiskt..............re...fy för sådan människor!!!

 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0