** Måndag **
2009-03-30 @ 18:33:15
 
idag var jag ledig enligt schema....men upp ska man ivajrefall för att få barnen iväg till skolan..När jag väl kom hem så la jag mig en stund i soffan ...och somnar...Jag som bara skulle vila en liten stund...vaknade 2 timmar senare och det var knappt att jag kom upp då..var ännu tröttare än jag la mig och vila...Fick verkligen dra upp mig själv...
Sedan har jag plockat och donat här hemma....Försökt rensa lite bland mina barnprylar...Ställde ut sulkyn  i kaninhuset....Den används knappt nu så jag behöver inte vara så rädd om den..

tog bort smärtplåstret på Zelmis och tratten idag på henne..Hon slicka, slicka och slicka sig ren....Tänk att inte tvätta sig på 4 dagar....Så hon var nöjd som bara den....Var även ut med henne i sele och hon rulla sig och tvätta sig och så höll hon på....
 
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0