** Släckt var det här - earth hour **
2009-03-28 @ 22:24:20
 
Japp, då har vi alltså släckt lampor och hade ljusen tända på bordet....mysigt tyckte lilltösa...
Gatlysena utanför är släckta...ser är lite kusligt när det är så mörkt ute..
Så har vi ätit upp maten som precis blev klar innan 20.30 och så har vi spelat kort....ingen tv eller dator  var på..
Så nu har vi gjort dagens gärning....Kanske får vi oss en tankeställare och gör detta ngn gång utöver denna gång...H muttrade väl lite han...han som jobbar med el...tyckte väl inte att detta skulle ge ngt...
Nu ska jag gå och lägga mig för vi ska upp tidigt till fiskemässa i morrn,,,,Såååå intresserad är jag...men jag följer med ändå...Vi har lotsas bort tjejerna och ska bara åka med grabben..en dag för bara honom....

Hur var det där ni bor???

Idag fyller Thomas 40 år..Grattis till honom!!!!!
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0