** Torsdagsreflektion **
2009-03-12 @ 20:25:59
 
Idag blir det ingen bild som är tagen av mig....utan en bild gjord av mig...eftersom jag inte har ngt foto på min reflektion av veckan....(Får inte lägga ut dessa barn )
Gråtande barn är min vecka...De gråter när är på golvet, gråter när de är i famnen, gråter när de försöker leka, gråter när de vaknar, gråter vid blöjbyte, gråter när vi går ut , gråter om man råkar nämna mamma eller pappa orden osv.......Den enda gången de inte gråter är vid mat (om den inte är slut då börjas det igen) eller när de sover....(de ynka 45 minutrarna)
Nu är det inte alla 15 barn det gäller men nga av de....nyingar och ngn gamling som har fått ngt bakslag....kanske pga av nyingarna......
Ja, man vet att man lever.....
Öronproppar nästa, kanske.....
Det skulle se ut om vi frökanr gick med det när förädlrar kommer...Nja,, inte så bra skulle jag tro...
Man har direkt inte tålamod  när sina egan barn börjar tjafsa här hemma på kvällarna efter sådana dagar.....men som tur är så så är det inteså ofta tålamodet tryter ....

Fler bidrag hittar du här
 
- Torsdagsreflektion - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Trebarnsmamman
2009-03-13 @ 01:13:45
 
Jag har alltid beundrat er dagisfröknar för ert tålamod och engagemang, hur orkar ni????? En stor, stor ros till er!!!!!!!!!
 
- URL: http://blogg.trebarnsmamman.se - -

Från: Karins fotoblogg
2009-03-13 @ 13:47:24
 
Jag kan inte annat än att instämma!

Rolig bild också!
 
- URL: http://karinsfotoblogg.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0