** Vårtecken **
2009-03-25 @ 19:35:45
 
Hur kallt som helst imorse när jag åkte till jobbet...Vi hade -12 grader och när jag kom till jobbet så var det ngn som haft  -17...hugga....skulle det inte bli vår nu....
Hur som så var det kanonskönt ute på fm. även om det var lite kyligt....solens skinande värmande strålar och man kunde nästan drömma sig att man var uppe på fjällen, scooterfärd, sittande nergrävd på ett fjäll med en liten jäger.....hmmm...
Drömma kan man...
Just sådan här dagar så är man glad över sitt jobb att kunna vara ute....
När jag skulle åka hem så såg jag nga snödroppar precis utanför stugan.....åhh, vårtecken....härligt...
Nu får det inte komma mera snö....utan vara så här så det smälter bort sakta, sakta...så vi inte får ngn vårflod och plask...
Då är det inte roligt att jobba när alla barnen blir våta, kalla, ledsna för att de fryser....
Nä våren får gärna stanna nu....
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Stella
2009-03-25 @ 20:05:01
 
Ja usch och fy för kylan, men hallelujah för solen!
 
- URL: http://dukan.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0