** canon eller nikon ???? **
2009-05-05 @ 19:52:55
 
Igår så vad jag in till fotoaffären inne i stan till den som inte liggeri  gallerian...glömde bort att den oxå fanns....
Jag är ute efter en canon 450 d med kit och ville se vad han tog där...
Han surra om att det var nya priser osv...så det han fick fram var 8100 kr och på nätet kan jag få den för 6 800/6 900 kr....
Det är lite billgare...men krångligare om ngt går sönder...
Skulle vara bra om man kunde ha den på nära håll....men  vet inte inte in det är värt desa pengar...
Jag hade även  tänkt ta på räntefritt tills jag får skatteåterbäringen men det kunde han inte erbjuda....
Däremot så sa han att en nikon 60 motsvara en canon 450...och den var billigare 6 500 och han prata om bildstabelisering som fanns på nikon 60 men inte på canon för det var inte ett sånt objektiv...
Nu blir jag lite fundersam hur jag ska göra....
Ska jag ha en canon eller nikon......behöver bildstabelrisering eller ????
 
- Vardagsprat - Permlink - 5 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2009-05-05 @ 20:37:33
 
De som kan kameror säjer att Canon och Nikon är likvärdiga när det gäller systemkameror...

Jag köpte en Canon och är nöjd, men känner flera som köpt Nikon och är exakt lika nöjda...!!!

Bra hjälp eller hur?!!
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -

Från: svintoflickan
2009-05-06 @ 00:28:13
 
tack för ditt inlägg inne hos mej..

du är så gullig.

vi skulle vinna lite båda två..vore inte fel.

å du är verkligen verkligen värd att unna dej en kamera!!!!

hoppas du kommer på vilken du helst vill ha osv.

nu måste jag sova..gäsp.

men kram till dej !!!!

 
- - -

Från: Pernilla
2009-05-06 @ 19:20:51
 
Hej,Lena här sitter jag och väntar på bilder.morr.Nejdå jag förstår om du har mycket att göra.Hoppas jag får dom det här året ha ha.Kram Pernilla
 
- URL: http://rackarbullens.cybersite.se - -

Från: viktoria
2009-05-06 @ 19:37:11
 
nikon!!!! och köp den på media markt i västerås. fick jättebra service min strulade en sväng men de hjälpte till superbra och jag fick lånegrejer medan de fixade mitt objektiv...
 
- URL: http://www.vickiehickietoria.blogspot.com - -

Från: viktoria
2009-05-06 @ 19:37:34
 
nikon!!!! och köp den på media markt i västerås. fick jättebra service min strulade en sväng men de hjälpte till superbra och jag fick lånegrejer medan de fixade mitt objektiv...
 
- URL: http://www.vickiehickietoria.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0