** Fotbollsträning **
2009-05-13 @ 21:51:06
 
Minsta tösa hade bestämmt att hon skulle gå på fotbollsträning idag....Hon gick för ett år sedan men sen la hon av...
Jag åkte ner med henne efter jag skjutsat stora tösa till hennes träning 7 min bilfärd bort (hon skulle titta på och se om hon vill börja igen efter att tagit paus i 1 mån).
Jag satt och tittade ...tog nga foton....och smasch sa det och lillltösa fick en hård  boll rakt i nyllet.....
Hon blev ledsen och ville åka hem...så  b ev den träningen...Hon han vara där i 40 min ivarjefall av 90 min...hon ska aldriiiiig gå dit igen får hon som sparkade bollen  gjorde det med flit.....(som den andre naturligtvis inte gjorde)...
Men så här såg det ut så länge det vara...



 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0