** High scool musical 1 **
2009-05-04 @ 19:58:08
 
Igår åkte vi alltså till stockholm.....
Först så skulle inte lillltösa med....Hon gapa och skrek och drämde i dörren till hennes rum och var tok arg....Hon har sagt hela tiden att hon inte ska med...förutom den gången vi frågade och hon sa jag...men efter jag beställt så har hon  varit nejare...
Men som hennes mamma så vet jag att hon skulle tycka detta var riktigt roligt....det var därför jag beställde detta.......Hon älskar musik , sång och dans....
Stora syster var snabb och sa att hon kunde åka i stället. Hon som varit på grease för ett antal år sedan...visste ju vad det var frågan om...
Nu är lilltösa lite som så att vet hon inte vad hon ska vara med om, vad som ska hända...och förstå det....så är det blanka nej...
Med rätt övertalning som att mamma dansade "high school" i hennes rum...och fråga henne om hur hon trodde de skulle dansa...om de skulel vara lika duktiga som mamma.....och att vi skulle handla godis innan...+ att visa upp "Troy" i svensk roll på bild.....så då var saken klar...Hon skulle med...
När sambon kommer ner och säger..." va, hon vill ju inte med" 
Tyst nu sa jag...nu när jag lyckas övertala henne så ska inte han komma och säga ngt så hon ändra sig......

Jag var ute i god tid eftersom jag fick åka in till stan för på helger så stannar inte tåget i vår by...det är bara vissa avgångar på veckodagarna....
Vi invänta min collega och en förälder till mig och så begav vi oss väg till sveriges huvudstad......1½ timmes färd som gick fort...

När vi gick av perrongen in till centralen så såg vi ORUP.....och kameran hade jag i väskan...Skulle jag leta på den så hade han redan hunnit in på tåget och dit kunde jag ju inte springa...Vi klev alltså av och han på ett tåg och möttes i mitten .....
Tänk så nördig man blir.....Orup ska man se på tv och inte i verkligenheten fast han är lika verklig som jag...man blir alldes tossig för det stämmer inte...Precis som på dagis när barnen ser fröken i affären så är man på fel plats....
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0