** Inte mkt skrivet **
2009-05-27 @ 18:34:51
 
Här blir inte mkt skrivet....
Jag har knappt tid eller ork att skriva.....det är så mkt nu med skola, jobb, utv samtal både för mig själv och på jobbet....En datakurs som vi ska göra i arbetet och nu är jag klar med första momentet i Word....Jag blev underkänd, hmmm ....men har rättat till felen....så nu hoppas jag hon blir nöjd...

På loppiset fick jag in 1 700 kr men 400 kr kostade borden (hade två) så jag gick med vinst 1 300 kr....Inte helt fel.....men jag har sååå mkt kvar ändå...Bilen var full även när jag åkte hem....
Vid avfärd så var allt fint vikt och bra packat...när vi skulle åka hem slängdes allt ner....så därför var bilen full även hem...Jag köpte ingenting...bara lilltösa som köpte en hästfilm för 10 kr....sedan lite fika...
Hon sålde för 50 kr så det var hon nöjd med.....stora tösa fick bara 15 kr tror jag....inte lika bra affär för henne...
 
- Vardagsprat - Permlink - 3 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2009-05-28 @ 00:59:51
 
å va kul att du gick på så bra vinst ändå.

du får väl sätta ut lite bilder här om nån vill shopa nåt.ler.

nu ska jag sova men kramkram
 
- - -

Från: Elin [ n e v n a r i e n ]
2009-05-28 @ 15:37:38
 
haha :) Jag har oftast samma bländare och samma iso inställd och reglerar bara slutartiden... Och det har jag blivit rätt bra på, så jag kan ändra den samtidigt som jag kollar i sökaren :)



När folkmassan blir suddig framför... har jag använt det där objektivet jag rekomenderade dig - 50mm-aren :) Det blir så för att bländartalet är så lågt :)



Och sist men inte minst: Jag ändrade det efter i PS :)
 
- URL: http://nevnarien.se/ - -

Från: Linnéa [ fotoblogg ]
2009-05-30 @ 21:36:33
 
Hejhej, nu är jag hemma från alla äventyr och bloggen kan börja skrivas i igen. Har ändrat lite i den va det gäller design. Så det skulle vara gulligt av dig om du gav min blogg en chans. Lämna gärna en åsikt. Puss och kram!
 
- URL: http://linneahaver.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0