** Jobbig dag **
2009-05-07 @ 21:33:09
 
Som alla de andra denna vecka..Är helt slut...
15 barn i dag med min inskolning....som inte gör ett knyst när mamma går ifrån....Han tittar bara.....och bryr sig inte..
Få se om det går så bra nästa vecka..

Imorrn har jag leldig dag och jag tänker inte åka till jobbet.....Jag brukar göra det på mina lediga dagar när jag har inskolning men jag har ingen ork att göra det nu...vad får jag för det..timmar men inget mera.....
Jag ska vara med lilltösa i skolan i morrn och det har jag lovat i början av veckan utan att kolla almenackan....och det uppskattar hon....Nu går familjen före jobbet...
I 22 år har jag stått till jobbets förfogande men nu har orken tagit slut.....Fick jag dubbelt betalt eller ngt likannde...då skulle jag göra annorlunda....
Nu har det gått väldigt bra men grabben och hade det varit ett skrikigt barn (som sitter fast vid föräldern) då hade jag kanske gjort det......Jag är fortfarande mänsklig...

Idag gick jag med min collega runt gruvan och snabbt gick det...Om jag går i raskt takt annars så går hon raskare än raskt....så det känns i benen...men skönt....Oftast har jag kameran med mig som jagi nte hade nu och då stannar jag ibland för att fota.....och då tappar man farten när man går....

På kvällen kom en kompis som inte har varit här på länge...Vi umgicks mkt när stortjejen var liten och nära jag flyttade hit..De är de sista åren som det har blivit gelasre och att det har varit mkt hemma  här och även här har orken trytit....
Jag blev erbjuden i förrgår att komma till henne ikväll men jag kände att jag inte orka och vips så stod hon på trappan...
Det är hon som väntar sin 4:a...och det syndes men jag kunde inte säga ngt....Jag känner mig avsågad på ngt vis...
Hon sa inget själv så jag väntar väl in hennen tills hon säger ngt...
Hon sa ngt om storlek på kläder till maskeraden nästa helg (om vi går) som jag säkert skulle kunna frågat  då om...men gjorde inte det...för jag vet ju att hon är gravid....
Och har lite svårt att glädjas......Det kanske kommer.....


Så steg idag blir : 12 100 steg (promenad + arb)
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0