** Lite bilder av dagen **
2009-05-17 @ 21:47:58
 
Jag kom hem kl 02.30 i morse.... kul hade jag fastän det inte var så mkt folk....ca 25 pers men flera avtog redan vid 23 snåret...
När min skjuts gick hem vid halv två så ville jag stanna kvar...och det gjorde jag...för jag var i form..Det var bara det att jag blev själv kvar + de två som hjälpt till med mat och baren...Ägarna till festen hade oxå helt plötsligt försvunnit.....Försökte ringa men ingen svara...Så vi fick städa upp det värsta och ringa hem och prata med värdinnans mamma och tala om att vi inte kunde låsa.....
Så jag kom väl i säng vid tre blecket.....och vakna nga timmar senare.....
Så lite trött har jag varit så jag har inte gjort ngt mer än nödvändigt......softat med andra ord....

På em åkte vi till sjön som ligger 25 min bort och sambon hämta upp oss i båten och åkte styrde ratten till  sandön .
...vilket väder alltså...så skönt och lugnt och soligt....Nu vill jag vara ledig....

En snok såg vi där....huggga...











 
- Bilder/Foton - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2009-05-17 @ 23:44:28
 
kul me maskerad..

smart att va dileva.



tänker som du när de gäller barnfritt..

jag mår ändå som bäst när jag har alla jag älskar nära nära!!!

ler.



å önskar du vinner lite pengar så ni kan göra en resa!

jag kan me vinna lite..då skulle jag åka på nån liten all inclusive variant...

men de lär dröja..

vi hade ju tur som hade min syster i london..nu bär de nog snart iväg till usa för henne o dit har vi inte råd att åka...så då får hon inget besök:-)



nu sitter jag o mannen vid varsin dator..sociala som vi är..skratt.



snart sovdags.



kramkram
 
- - -

Från: mammakero
2009-05-18 @ 18:24:03
 
Ja, det var ett underbart väder, även om det blåste en hel del här! Ni verkar ha haft en härlig dag tillsammans! Det är såna dagar som gör att man orkar med allt annat i den grå vardagen senare...!
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0