** Min första portättbeställning **
2009-05-13 @ 21:19:23
 
Just det...idag har jag tagit min första portättbeställning...det ni....
För att haft kameran knappt en vecka och kan bara använda auto knapparna så måste jag säga att de belv väldigt bra (tycker jag )....
En mkt bra kamera och jag ångrar inte en sekund att jag köpte den....
Jag ska plåta den andra av samma sort när hon kommer hem från sjukan.....
Hon har varit dålig..början till livmodersinflammation...så nu har hon fått medicin och får komma hem imorrn...
Ja,  på bild så är det är en liten söt vovve som är heter selma och är en fransk bulldogg....







 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2009-05-15 @ 19:48:03
 
Vilka underbara hundbilder. Riktigt proffsigt av dig! Grattis till din nya kamera, vad kul för dig!



Trevlig helg!



kram Annis
 
- - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0