** Pelle Svanslös 2 **
2009-05-20 @ 20:56:02
 

Idag bar det iväg till pelle svanlös......Tänk var barnen är uppspelta när man ska åkar i väg...Vem som åker först...vem som kommer fram först....
Jag har då inte riktigt koll vad de andra bilarna har för märken, bil nr osv....så när det var ng mil innan storstan så fick barnen för sig att de före oss åkte om en annan bil.....J
Vi tittade och tittade...och tänkte...sjutton var de for iväg...så att inte glappet skulle bli så stort så åkte jag om en bil för jag såg inte den bilen vi skulle hänga på.....
När vi precis åkte om så skirker ungarna i bilen..."Vi åkte om claesson".....och skratta för full muggar.......
Vi åkte om den bilen som vi trodde kört om de andra bilarna......
Sjutton var jag skämdes.....
Jag hade inte i tankarna att körtävla (som barnen säger)....
Så jag fick förklara mig på plats och han som körde trodde jag ville "körtävla".....

Guiden om svanslös var inte så mkt att hurra för....men pelle huset var lite roligt...men är mer anpassat för förskoleåldern och inte skolåldern...men visst...hade våra barn kul..men lite mera vilda lekar.....
Mkt hägra oxå av att köpa saker i kiosken..

 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0