** 9 årskalas **
2010-08-30 @ 20:02:30
 

Idag har vi firat lilltösa som blir hela 9 år....
Vi har ju inte så stor släkt så det blev bara farmor och farfar och tant margit som kom....
Mormor och Leffe är på semester i America 5 v...men de har ringt och gratta henne....
Men så är det när det inte finns nga kusiner i släkten...då blir den liten..

Vi sjöng för henne innan jag åkte iväg till jobbet...
Stora syrran var hemma från skolan för hon hade feber i lördags men bättre idag men fick vara hemma...
Sambon har legat och skakt om vartannat i natt så han har oxå varit hemma...
Sjuklingar säger jag.......Jag och liltlösa blir nästan aldrig sjuka....Grabben klarar sig oxå bra faktiskt..
Mkt sjuka på mittj obb oxå..Alla dagisbaceller är igång igen..

Vi ahade gått ihop alla så hon fick en ny dator...och bara att hoppas denna håller som den ska..den hon fick för nga år sedan
har varit helt kass...varit inlämnade ett antal ggr..
Det var det enda hon önskade förutom en ny telefin och en cykel...men allra helst en dator...




<
 
- Bilder/Foton - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2010-09-11 @ 17:19:50
 
va kul att se alla barnen på samma kort.

vad fina dom är:-)

kramis
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -

Från: svintoflickan
2010-09-22 @ 23:23:58
 
å krya på dej.

inte roligt att vara sjuk.

du får dricka mkt te och vila!!!

hur är det annars då med allt....

jag tänker ofta på dej...

nu ska jag sova..i morgon är de öppna förskola m.m.

kramis
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0