** 80 - tals fest **
2010-02-16 @ 22:17:30
 

I lördags så var jag på 80- tals fest....
Gud så roligt det var....
Alla hade i stort sett cerise, turkosa färger ,pumps, tuperat hår, stora örhängen och armringar...
Faktiskt mkt likt modet som är idag märkte vi när vi började leta efter 80 tals saker...
Det kommer igen..

Allt var 80 tals insperarat.....
Maten var chiliconcarne...som man åt på den tiden (fast inte jag för jag har aldrig gillat det så jättemkt)
Musik som kim wilde, Madonna, Prince,
Lekar som frågesport om 80 talet, musiksport, DANS...


Min collega...cerise och fin..


Lite tissel och tassel...


Jag själv....egobild..


Värdinnornas baksida..


Värdinnornas framsida..







Fler bilder kommer..går ej att lägga upp nga nu..

 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0