** Sportlovsledig **
2010-02-25 @ 19:33:06
 

Igår hade jag ledig dag enligt schema och idag tog jag ut semester......

Onsdag
Sambon lovade kvällen innan (tisdags kväll) att lilltösa skulle få ha en kompis här som igår...Hon kom kl 8.00 så det var bara att kliva upp det...ingen sovmorgon här inte...
Kanske var det uträknat att jag inte skulel få det eftersom han skulel upp och jobba.....
Jag var inte hemma när han bestämde detta...Jag fick ringa och ändra men det var ändå ok..
Jag fick mkt gjort under fm coh hade ändå dagen kvar..
Lillltösa var nöjd oxå...

det var underbart väder ute så vi var ute på gården och lekte i snön och åkte spark till affären...
Rena vårvädret med sol....
Tog nga bilder på tösa oxå...Åh, vad kul det är att ta kort..

Torsdag
Skjutsade H till bussen 05.15...Tänk så skönt det är att gå och lägga sig igen när man kommer hem för att bara slumra till en stund...

Åkte till jobbet (fast jag är ledig) för att fota vårat skidlopp på fm...som vi skulle ha haft i tisdags men ställde in det pga i måndags då det var -27 grader och vi inte visste hur kallt det skulle bli till tisdagen...

Jag vill ändå vara med och ta bilder...så jag kan göra collage och lägga ut i tidningen...
Liltlösa var själv hemma 2 timmar och det gick bra..Liten blir stor....

Idag var det inte alls lika fint som igår....så vi har inte varit ute ngt idag mer än när jag ska skjutsa och hämta barnen till olika aktiviteter..







 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN
2010-03-08 @ 20:11:57
 
fina bilder :)

Kram
 
- URL: http://www.sunstreet21.devote.se - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0