** Tösa 13 år **
2010-02-10 @ 21:02:09
 

För nästan 1 vecka sedan  5 feb så fyllde stora tösa 13 år....
Tänk vad tiden går fort...redan tonåring....

Sjöng för henns som  vanligt på morgonen men det var nästan så vi försov för det...
Kan inte förstå att det är så svårt att komma upp på morgonen...
Hon hade varit vaken en stund innan vi kom upp och funderat på om vi inte skulle komma...
Jagh ade stängt av snozzen och ..ja , sen blev det osm det blev..
vi sjöng, hon öppna paket och hann äta frukost...men med lite ökad takt..

På kvällen kopm mormor och farmor och fira....
Morfar har vi inte hört av ännu....kanske har han glömt det...


 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2010-02-12 @ 10:39:59
 
ÅÅ så söt hon är!



hi,hi du skrev så roligt..att snart är jag banan igen..vet inte om du menade att jag snart är på banan igen eller om du menade att jag snart är en banan igen..ler...

just nu känner jag mej ju snarare som ett russin kanske..hi,hi men börjar piggna på mej.



jag vill gärna ha dej på facebook:-)

hur hittar vi varandra då..ler.



kraaaaaaaaaaaaaam
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0