** - 34 **
2010-01-06 @ 22:27:32
 

Imorse när jag vakna vid 6 så var det - 34 hä hos oss...
Det kändes kallt när jag gick från övervåningen och ner i trappan fastän vi har kammin nere..
Jag hörde det sas igårkväll innan jag åkte hem från cupen att vid ridhuset hade haft så kallt men trodde inte riktigt det....men idag fick jag tron tillbaxs...
På fm när vi åkte ner å handla var det -26,5.......
Fy sjutton alltså....

Man får ju en del gjort gioförsig...
Alla tomtar har krupit i sina kartonger..tyvärr...jag hade velat haft de kvar ...Julen går så fort..
Plockat med det ena och det andra.....
Ljusen får vara kvar en stund till...amt sora granen...

 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0