** Nyårsdagen **
2010-01-03 @ 21:32:26
 

Ojojo, vilken lång dag det var idag...Vi kom hem stora tösa och jag kl 02.oo och somnade inte förrens vid 03.00...och sedan vaknade jag kl 08.00...Varför vaknar man så tidigt..
Inte blev det direkt ngn sömn....
Jag och sambon låg i varsin soffa och slappa fram till 13.00 medans barnen sov...Ja, det vakande inte samtidigt allihopa....
Grabben sov bra länge...
Var upp med lite läsk och alvedon framåt 11...Han var ok på morgonen/natten då när han kom hem. Höll sig bara till öl och inte ngt starkare vara..
Så denna dag blev lång men inget gjort ändå...så får det vara ibland..

Vi tog oss ner med spark på em till affären..Lilltösa ville det...
Jag, sambon och tösa...En av oss fick gå för vi har bara två sparkar..



 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0