** 3 v kvar till semestern **
2010-06-21 @ 21:34:49
 

Detta är öken alltså...3 v kvar tills jag har semester...och barnen har sommarlov...
Gillar det inte alls att inte kunna vara hemma med de...
9 åringen vill inte gå till fritids när de andra större är hemma....
Bara det att de sover underfm när hon är vaken så jag har fått ringt å väckt de så de kan hålla henne sällskap så hon slipper vara själv..
Jag har tagit ut så mkt semester under våren för att vara med skolan på saker så jag har bara 4 v i sommar....
I flera år så har jag tagit ut minst 6 v men då med fp men nu är de slut, tösa är inte liten längre....
blir 9 i augusti...

V 28 åker vi till öland, hyrt stuga där...sedan blir vi bara hemma..kommer att göra nga dagsutflykter bara..

 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0