** Internationella kvinnodagen **
2010-03-08 @ 18:46:01
 

Imorse hörde  jag  på radion på väg till jobbet att det var Internationella kvinnodagen...
Inte för att vi firade den direkt här hemmav men kul att veta att det är den dagen idag.....
Elelr, det kanske det inte är men bra att veta det ivarjefall..

Ljuvligt väder idag...solen sken och värmde...+5 grader och nu börjar vi närmar oss vår, eller????

Stora tösa var hemma idag för hon kom ner imorse med tjcok och ond hals...
Jag skullel ringa läkaren ang hennes eksem på ena handen som nu har flyttat över till andra handen....jag tog  upp det först och sedan halsen...Då blev  jag hänvisade till distriktan..."läs in ett meddelande om de inte svara så ringer de upp sedan"...Ingen har ringt än..och klockan är snart 19.00...

 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0