** Kurs i pse **
2010-03-27 @ 21:49:27
 

Idag har vi varit på kurs, jag och stora tösa.....I pse = photshopelements...
Mkt givande....
Trodde först vi kommit fel tid för det stod en annna lärare där, en manlig...men vi var rätt...
Den kvinnliga hade fått förhinder av ngt slag....men han var mkt, mkt duktig...
Tyckte jag kände igen honom men kunde inte placera honom sådär med en gång....
Vid fikat så frågade jag honom om han hade barnm och om han haft de på mitt dagis..och då visade det sig att jag haft dottra på min avdelningen...Dottern är idag 12 år...Tiden går :)...

Här en bild på stora tösas skolsydda mössa...

 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Emelie Ohlsson
2010-04-07 @ 11:20:31
 
Här kommer lite feedback som du bad om :)



Denna bilden tycker jag blev jättebra! Jämnt bra ljus och bra komposition,

hade du använt ett mindre bländartal hade du fått skärpa på båda ögonen, vet givetvis inte vad du var ute efter men har man t.ex 1,8 i bländare kan det bli att skärpan bara sträcker sig till "första ögat".
 
- URL: http://emelieohlsson.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0