** Vad händer här då??**
2010-05-13 @ 11:13:14
 

Ja, det kan man ställa sig frågan....
Jag jobbar, är ute vid fint väder så jag sitter inte här och skriver...Är lite ut på FB på kvällen men mer är det inte...
Kursen jag har via NOVALI blir oxå liggande....jag ska försöka skärpa mig :)...För jag tycker det är kul egentligen...men sitta inne när oslen skiiner är inte mein grej...och nu har det varit riktigt vårväder i flera dagar..Inte i dag då men det gör inget....Då hinner jag göra saker inne som har blivit liggande istället...såsom, tvätt, dammsugning.......

Har tagit en massa bilder när det varit sol ute...





 
- Bilder/Foton - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]
2010-05-15 @ 10:24:34
 
Vilka fina bilder!
 
- URL: http://ladyjenny.blogg.se/ - -

Från: Åsa Mejstedt
2010-07-25 @ 19:23:22
 
Hej,



Är det Zorro (fast han heter kanske inte det nu..) på bilden? Hoppas att allt är bra med er, vi och framförallt Jonathan undrar hur det är med katten.



Skriv gärna någon rad och berätta...



Må så gott!



Mvh

Åsa, Uffe och Jonathan i Björklinge
 
- - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0