** Vilken solig dag **
2010-05-16 @ 10:05:19
 


Igår vad det soligaste varmaste dagen här för i år...nästan så det belv för varmt :)..
Påtade lite med läkarna och rensade lite ogräs...
Hjälpte till med att göra en pressenning till båten av en stor pressening...
Inte lätt när man inte kan sy i tyget....
Vi fick ha värmepistol för att fästa kanterna....
Idag ska han ta den till en kompis som har en stor maskin som kan sy ihop förarbetet vi gjort..



 
- Bilder/Foton - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Fotograf Annie
2010-05-19 @ 00:11:54
 
 
- URL: http://anniesfotografier.blogg.se/ - -

Från: mammakero
2010-06-03 @ 20:34:21
 
Svar på en fråga du ställde för jättelänge sedan (och jag är lessen för det): Nä, jag har inget speciellt blomobjektiv. Jag använder nästan uteslutande mitt favoritobjektiv, 70-300mm med macro inställning och manuellt skärpeläge. Äppelblomsbilderna hade jag bländare 5,6.



Jag gillar den översta bilden jättemycket! Ljuset är helt bedårande! Även om alla bilderna är jättebra, så är den speciellt bra!!!
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0