** 1 månad sen **
2010-11-21 @ 15:34:01
 

Ojojo, vad jag är dålig på att uppdatera...Hinner ju inte längre ...Min tid har blivit mindre på nkt konstigt vis..

Jag har hunnit fyllt år, 13 nov och det firar jag med de närmsta här hemma...Vi har ju inte så stor släkt, tyvärr..
Jag fick ett par kängor från familjen som tål -25 tror jag det var..Inte vad jag hade önskat mig men jättesköna..Inga snyggskor direkt utan praktiska...
Av morsan och svärföräldrar´ba fick jag pengar och köpte då ett batterigrepp och ett stativ..och det önskade jag mig .)..

Här är nga bilder jag tagit i helgen...





 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2010-11-21 @ 18:29:13
 
Då önskar jag grattis i efterskott! Här har jag knappt ork att läsa bloggar, knappt alls att skriva.

Nu julpyntar jag och dottern och det blir så mysigt.

Fina bilder, du har utvecklat ditt fotograferande ordentligt under tiden du inte bloggat!
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0