**Övervikt**
2011-04-05 @ 20:32:30
 

Idag var jag sjukna för att göra en astmamätning...det heter ngt annat men det är det man gör...Fick blåsa i ut luft i ett litet toarulle som satt fast i en liten apparat..
Innan fick jag mäta mig och väga mig...Jag har vuxiit ½ cm så nu är jag 174 cm.....men vikten ska vi inte prata om....Tänk om jag vore gravid så jag hade ngt att skylle på men det är jag  inte...Jag väger snart tresiffrigt och så här mkt vägde jag inte ens när jagväntade  barnen i sista månaden....Hur kan det komma sig att allt bara har smygit på en så här..
Jag har ju märkt att kläderna sitter åt lite och att jag ser ut som en fotboll på kort....men denna vikt hade jag aldrig kunnat drömt om..
Så nu blir det hårdkörning ett tag framöver..så hoppas jag att jag orkar..jag msåte gå ner och det är många många kilon vi pratar om....usch, det är ju så tråååååkigt att inte kunna äta det man vill äta..

 
- Vardagsprat - Permlink - 5 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Helena
2011-05-05 @ 10:56:44
 
vilken härlig blogg du har
 
- URL: http://helenaskvarter.blogg.se/ - -

Från: svintoflickan
2011-05-08 @ 09:12:07
 
ja fy så tråkigt..

varje gång efter barnen har jag fått kämpa och det är sååå tråkigt..

älskar choklad..å skulle gärna ta en bit varje kväll..

å pommes o massa annat gott..ler.

men men.

stor kram o trevlig helg.
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -

Från: L.I.N.N.E.A ♥ Photography
2011-06-21 @ 15:35:10
 
Fin blogg, vännen!:D



Allt bra??

KRAM
 
- URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/ - -

Från: Kristina Isaksson
2011-08-30 @ 18:40:43
 
Hej!

Jag heter Kristina och var med och sminkade på fototräffen i juni. Visst var du med och fotograferade?

Jag tänkte höra om du har några bilder på en tjej som heter Emma, blont långt hår och en spräcklig svart-vit långklänning. Vore jättesnällt om du vill skicka över några i så fall! vill gärna ha några närbilder på sminket. Maila mig om du inte vet vem jag menar så kan jag skicka över en bild på henne..

Mvh /Kristina

[email protected]

 
- - -

Från: svintoflickan
2011-10-09 @ 22:58:42
 
hej gumman.

tar bort lite bloggar som uppdaterat på ett tag..

men om du börjar skriva igne kan du väl höra av dej.

kramis
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0