** Lucka 21 **
2011-12-21 @ 18:34:30
 




Den här julen kommer att bli min värsta jul....Vi ska fira den i vetenskap att vi ska gå åt varsina håll efter årskiftet....När jag får tag i ngn lägenhet....Vi har kämpat och kämpat..vi har gjort allt..i många år..bla familjerådgivning....men det fungerar inte...

Jag skulle kunna tänka mig särbo men det vill inte han....
Så vi får se vart jag hamnar....många tankar som går runt i huvudet..
Jag kan tänka mig tillbaxs till stan men då måste barnen byta skola....och byta hablitering för den minsta...och de i grannstaden är så bra och det vet allt. Vi haft kontktak med de i 6 år... ...så det är egentligen inte bra om jag tar mig in till stan åt andra hållet.......
Jag har stått i kommunen kön i 2 år utan att fått ngn lägenhet....så det känns lite tomt i kroppen för jag har ingenstans att ta vägen..

Men jul blir det så idag har jag äntligen skrivit julkorten och gjort polkagris knäck...ngt att rekommendera....


 
- ADVENTSKALENDER - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2011-12-22 @ 09:37:07
 
Oj, det var inte de bästa förutsättningarnas jul. Det enda som återstår är att göra det bästa av situationen. Ta ett djupt andetag och dyk i, efterhand brukar det reda sej. Konstigt nog. Styrke kramar skickar jag dej.
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0