*' Alla helgona helgen - VEM ÄR HON**
2011-11-10 @ 19:48:39
 

ojoj, jag hade totalt glömt bort att jag skulle ut till grabbens jobb, kyrkan ute på landet, på kvällen och titta på alla ljus som var tända på graven och kyrkan nersläckt och att  försöka fota detta....Nu fick jag och stora tilltösa ju tillökning med oss , småttingarna....och det var väl inget man kan rekomendera...3 åringen gick det ju bra med för han gillar kyrkor och sångerna som var i gudtjänsten men den lilla....hon skrek/prata ju bara rakt ut rätt som det var...Vi fick fördriva tiden ute och emellan åt gick jag och stora småttingen in och kolla...Vi såg även grabben jobba på med ljudapparaten och allt..Stora tösa tog även den lilla och satt i bilen men tänk hon somna inte...Hon var vaken till 22.30 utan att ha somnat...Men allt gick bra och jag älskar dessa små liven <3

När grabben släck ner och allt så var kl 22.00 och vi var på väg hem igen...medans jag natta barn så duscha grabben och sedan skjutsa jag ut honom på fest...Hemma igen kl 00.00....
och när jag gick igenom minneskortet hittar jag den här bilden på ett spökbarn ;)...

VEM ÄR HON????
Fick en bild av ett spökbarn.....



 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0