** dagarna rullar fram**
2011-11-05 @ 10:04:03
 

Den här veckan har barnen haft höstlov och jag var ledig mån-onsdag ochhaft all tid i världen egentligen  att blogga men märker nu att jag inte har gjort det..Undra vad jag har gjort istället...Hmmm

I måndags så var vi bara hemma och mös...Gick upp i ottan för att skjutsa grabben till jobbet så jag fick ha ngn bil hemma utifall vi skulle göra ngt...Ett evigt krångel när vi bara har en bil som funkar när grabben oxå måste ha bil....Han som ska komma å titta på den gamla trasiga verkar tydligen inte dyka upp fastän vid upprepade påminnelser...Sur blir man...Han åker förbi vårat hus MINST 2 ggr om dagen...

Var ut och fotade liltlösa...vi våfflade hennes hår lite med en gammal sak vi hade men nu har vi beställt en nY som hon köpt för sina egna pengar...Så nu får jag säkert ta flera fina bilder på henne ;)....

HAha, den andra bilden tycker jag lite rolig...jag "lånade" en tomt lite längre ner på gatan som hon tyckte var lite besvärande...Trädet står i längst ut i ett hörn av trädgården och inget inhängnat....Hon var lite bekymrad om ägarna skullekomma...(då hade jag ju frågt) Jag kunde nästan stå på gatan och fota henne så nära står trädet vägen...Men ingen kom för jag tror de jobba...om ingen var inne och hade kul åt oss då :)..Men ingen som vi såg..

Tisdag : Samma sak här, skjutsade ut grabben igen föra tt ha bil men det var så tråkigt väder så vi förblev bara att vara hemma...

Onsdag: Jaha, sista dagen på ledigheten och dessa dagar sa bara swish...Hittade faktiskt nga kantareller idag i skogen...Än så finns de att plocka men svåra att se pga av alla löv...





 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0