** första advent **
2011-11-28 @ 16:05:04
 

Första advent och man ligger helt utslagen efter ett 40 års partaj....Nej, då..inte så farligt men väldigt trött...
Kom hem vid 03-04 i går morse....och det hör ju inte till vanlgiheten att jag är vaken så länge...jag som lägger mig oftast mellan 21-22 även på helgerna....

Så det var bara att ligga i soffan och mysa och inte göra ett endaste dugg.....Inte ens julskyltningen var jag på...Ingen snö , inge kallt..så det känns inte som första advent..och jag hade fått tagit bussen isåfall men det lockande inte ...så det belv ingen julskylning inne i stan för mig...men jag missade inget fick jag höra idag på jobbet...så det gjorde inget...

Framåt kvällen så började det smattra som bara den på vårat plåttak..Det verkligen ÖSREGNA..trodde det skulle gå hål i taket...Efter en halvtimme så var det alldles vitt på backen...Nu kom äntligen den första snön...





 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2011-11-29 @ 20:58:27
 
Vad fint med snön i lyktskenet!
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0