** småbarnslivet **
2011-11-10 @ 20:27:45
 

Inte är man van vid att ha småbarn inte....och de är inte vana att kliva upp om morrnarna så det jämnar ut sig hahaha....Men allt går och det har gått bra...men de har varit trötta på kvällen...så ibland när vi kommit hem vid 17 äter mat och så är det nästan kvällsdags för de nästan ser stjärnor, även den större....Men de har varit duktiga ..ingen som ånka elller stånka utan har klivit upp...I måndags skulle vi upp kl 6.00 och det gick....men trötta på kvällen...

I måndagskväll fick stora småttingen vara med mig på jobbet när jag hade avd-möte.....stora tösa skulle ha varit med men hon var sjuk så hon fickk ha lilla småttingen hemma som då skulle somna tidigt eftersom vi var uppe tidigt...vi fick lägga om planerna men det funka det med...Jsg hade ju med mig mina barn ibland på kvällsmöten när man inte hade barnvakt...

Nu två dagar i rad har jag  börjat 7.30 och det innebär att barnen ska upp 6.30..lilla småttingen är i regel vaken det är den stora småttingen som man få klä på sovandes..hahah, jag ser mina barn när jag gör det....De är ju uppväxta med mina tider...jag häöll ju på lika med de....men som sagt allt går och har varit glada och inte trilskat...De är duktiga!!

Dock hinner jag ingenting, det har man glömt nu när man har stora barn...Man är borskämd med tid märker jag :)..Ska jag göra ngt så ska alla med och då tardet dubblet så lång tid...och när mina barn var små så hade man med de överallt men då var det i vardagslivet så man tänkte inte på det på samma vis...

Men jag saknar detta...att pyssla om även om jag oxå pustar ibland....men det får man göra...för pustnignen är med glädje...

 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!
2011-11-11 @ 00:10:29
 
Hej! Tänkte bara tipsa om min nya smyckestävling! <3 Hoppas du vill vara med! :D

http://adaras.se/2011/november/vinn-ditt-favoritsmycke-fran-glittersten.html#comment

Kram
 
- URL: http://adaras.se - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0