** Småttingar på finbesök **
2011-11-05 @ 10:13:28
 

Torsdag: Jobbardag urk!!!! Men på em innan mörkret föll ner så fick jag fota stora tösa....Nga ok bilder blev det...svårt när det inte är riktigt dagsljus och sen vill hon inte göra som jag säger så det tar ju sån tid bara för atth on ksa krångla, 14 åringenr..snart 15.....På ena bilden så sern i så nära vägen detfina trädet står...och precis när man passerar trädet så svänger ena vägen av till höger...så där stod jag o fota..så inte så mkt intrång på tomten..men stora tösa vill INTE stå där så vi fick åka ner till kyrkan där de flesta korterna är tagna..men nu måste jag lämna in kameran för jag får spunk på den...Så jag blir kameralös nga veckor framöver...

På kvällen kom äntligen våra SMÅTTINGAR på besök från norrland....100 mil bort..Som vi har väntat och saknat dem...De ska flytta dit tydligen mot mina och stora tösas förtvivlan..De skulle ha kommit runt kl 16 men var försenade och kom inte förrens 20.30...så det blev nga timmars lek och sova och sen fick stora tösa rå om de på fredag fm när jag jobba...Nu är de nog på väg tillbaxs uppåt....Har vi lite tur så kanske vi får "låna" de i veckan. Hon ska ner igen i slutet av nästa vecka och byta hyrbil och vi har erbjudit oss att ta de (de har dagisplatsen kvar på mitt jobb) så slipper barnen åka så långt fram och tillbaxs...Men har inte fått ngt svar ännu :(.......

Tänk att saknaden av de kan vara så stor...Det känns väl mera oxå närdet blir så långt avstånd..Från att ha haft 1,5 mil emellan till 80-100 mil...Det är ju inte så att man åker över en dag för att hälsa på direkt.





 
- Bilder/Foton - Permlink - 4 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪
2011-11-05 @ 12:23:00
 
sv: tack fina du!! tjaa, lår och rumpa är väl värst, där sitter nog det mesta, även lite på överarmarna (kycklingarmar!) och magen. Om du såg mig naken skulle du förstå haha :D



den är köpt på stadium outlet, vet inte om den finns på stadium ordinarie affär också, kolla =)
 
- URL: http://sameoldstories.blogg.se/ - -

Från: Elin
2011-11-05 @ 12:27:04
 
Haha aw men du är så fin du Lena, kommer alltid med så söta kommentarer :)
 
- URL: http://nevnarien.se/ - -

Från: mammakero
2011-11-05 @ 13:48:24
 
Härlig färg på de gula löven, det blev så fint med den röda tröja mot dem! Fina bilder!
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -

Från: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪
2011-11-06 @ 22:49:39
 
Utmaningen för vecka 45 ligger nu uppe. Vill du också, tillsammans med andra bloggare, få en ny utmaning varje vecka? Kika in här och delta!



http://sameoldstories.blogg.se/2011/november/veckans-utmaning-2.html#comment
 
- URL: http://sameoldstories.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0