** söndagsplåtning **
2011-11-10 @ 20:07:43
 

I torsdags så skrev jag på fb att jag erbjöd mig att fota gratis i vår stadspark för barnen som jag har/haft på mitt dagis..Nu har jag inte så många föräldrar men en del på fb....Jag hade satt tiden kl 12- 15 men bara en kom...trogna Tures familj....och sen vänta vi 1 timme innan vi bröt upp....skrev igen på fb att vi bröt upp men vi var kvar ändå i parken och lekparken som inte var tänkt men utrustningen hadej ag lagt i bilen...(en del av det jag hade med mig)
Jag tog då bilder på mina små söta småttingar  istället :)....

Visst är han söt min Ture...och hans mamma och bror...pappa mattias stod på sidan om och roa ture.(syrran var på kalas) Hahah, när Ture såg mig när de kom så skrek han som en stucken gris...han trodde jag skulle ta honom tror jag...så hjälp behövdes för att få honom att le ;)...





 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2011-11-10 @ 21:26:27
 
Tredje bilden är så underbar! Vilka sötnosar! Fjärde bilden har oxå något alldeles extra...
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0