** Börjat motionera **
2011-10-20 @ 20:26:25
 

Idag så börjar min sundare liv hade jag tänkt..lite ivarjefall..
Igår när jag var hos morsan och såg henens motioncykel och löpband fick sån ångest att jag inte har gjort ngt på ett halvår och vågen har bara ökat..
Hon går 20 min varje morgon innan hon börjar jobba + att hon går när hon kommer hem..och både hon och hennes karl har gått ner över 10 kg om inte mer..
Jag skulle dra på mig ett par byxor idag men fick ta av mig dem igen..kom inte i dem :(...

Så nu nedrans ska jag försöka gå ner igen (som jag har sagt i flera år men det blir alltid  motsatsen)

Så idag gick jag ner till bussen från jobbet ,20 min....hem från bussen 10 min....
powerwalk i spåret 5 km..
Vi hittade kantareller som vi intek unde motstå att plocka...undrar hur vi ska klara av vintern utan dessa små gulklimpar i skogen...

Imorrn ska jag åka och träna tänkte jag inan jag börjar jobba....

 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2011-10-21 @ 06:58:55
 
HAHAHA!! Motionera är väl bra tänkt, men det är absolut inte fy skam för kantareller!
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0