** Helg=SKÖNT **
2011-10-28 @ 18:31:29
 

Vilken vecka..Det har gått i ett och en massa kvällar för kurser och möten har varit inbokade..+ att vi har haft internationella veckan på jobbet...
Det innebär att vi gör saker som målar flaggar, djur, huvudbonader från andra kulturer och för oss så är det de som finns på förskolan. Vi har träffas alla  avd  tilslammans och haft gemensamma sångsamlingar som då har varit  sånger och lekar på olika språk. Vi har lärt oss nga nya ord på tex bosniska...
Igår så hade vi lite fest med en amssa olika frukter, bröd som nga föräldrar gjort....

Måndag så jobba jag till 7.30-16 efter det gruppkursmöte x-tra (våran inlämningsuppgift hade vi sparat på skrivbordet på datan men när vi skulle skicka in det så var den borta. Vi har varsitt inlogg så ingen ska kunna komma åt det men tydligen är det ngn nytt i systemet så den kan hamna varsomhelst i kommunen på ngt skrivbord om man sparar det där...Så ngn har fått det men slängt det...gick inte att spåra...så vi fick göra om arbetet...inge kul alls) - 18..busen gick 18.15 hemma runt 19.00

Tisadag
ledig...jätteskönt men en jäkla kurs mellan 14.30 - 18.30. hemma 19.15

Onsdag
Då sluta jag kl 16.30 men om jag går till bussen tar 20 min och åker buss hem så är jag hemma 17.45...så jag väntade på collegan som stängde och åkte bil hem...hemma 17.45

Torsdag
Jobba 9-16 men hade f-möte på mitt jobb kl 19-21 så det var bara att vara kvar på stan timmarna emellan det...skulle jag åka buss hem så skulle det bli hem å vända bara..

Fredag Började egenligen 7.30 för jag hade egen planering så då brukar jag jobba hemmifrån där jag har photoshop men för att slippa åka buss så åkte jag in med collegan kl 5.40...men jag sluta kl 12...

SÅ NU ÄR DET HELG......

 
- Vardagsprat - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪
2011-10-28 @ 20:26:27
 
sv: förstår vad du menar. och tusen tack, jag njöt varje sekund på resan så det ångrar jag inte, men det är lite trist efteråt. inte nog med att man måste hem och ta tag i livet igen, och det är dåligt väder, dessutom har man ytterligare kilon att gå ner... :/
 
- URL: http://sameoldstories.blogg.se/ - -

Från: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪
2011-10-30 @ 00:05:24
 
Delta gärna i min frågestund som pågår nu <3 :)
 
- URL: http://sameoldstories.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0