** jobb, jobb, jobb **
2011-10-18 @ 21:45:25
 

Jobba hela dagen lång....sluta kl 14 men eftersom jag inte har ngn bil och hade p-möte kl 17 så var det bara vackert å stanna kvar på jobbet....Hade det inte regnat så förbaskat så hade jag tagit mig en promenad ner till stan (20 min)...Tittat ut ngt snyggt till mig till imorrn var det tänkt...men nu spelar det ingen roll..det blir ingen fotografering som det var tänkt med mig som modell...Jag på andra sidan kameran....Hör inte till vanligheten..

Jag hade bokat tid imorrn kl 14 men jag maila henne på em om tid å plats och fick svar nu på kvällen att det blev inställt helst pga mkt att göra...och jag vet att hon har det men lite lite väl sent att få reda på det...

Jag hade tagit semester(vikarie insatt), fixat klipptid innan imorrn, färgat håret igårkväll för just detta...
Hon skulle kunna fotografera men var stressad och då känns det inte heller kul :(...
Då kanske det inte blir bra :)

Så det känns lite kymigt då jag inte har så mkt semesterdagar att spela med..


 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0