**lite mera höst **
2011-10-16 @ 18:53:43
 

Ojoj, vilket väder det varit ute idag...solen stråla men en aningen kallt...
Jag har vart ute och fotat både lilla tösa (hon ställde upp frivilligt kors i taket) jaja, hon fick en skål ostkrokar hemma sen......(hahah, det skrev jag ju i förra inlägget oxå att vi varit ute)..och stora tösa (som var skyldig mig en fotografering sen tidigare)...sen till sist nga kantareller som kanske blir de sista för i år...jag fick ihop ngn liter..






 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2011-10-16 @ 19:18:31
 
Dina fina döttrar! Bra bilder, jag gillar uttrycket i deras ansikten på bild 2 och 3.

Ja, det var en flaggstång till temat Naket.
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0