** Lördag 22 okt **
2011-10-22 @ 09:35:00
 

Idag skulle grabben har flyget skärmflyg men det blev inställt pga väder....
Väckte alla i familjen till gemensam fruksot vid 8,.30 som inte har hänt på år och dag..
Ungdomarna har en vana att sova till 12 om helgerna nämligen.....Kändes som det var första advent på ngt vis och vi hade lov när alla var uppe samtidigt..mysigt!!!
Kanske ska införa det att vi äter fruksot samtidigt  på lördagar sen kan de lägga sig om de vill...

så vad ska vi hitta på då idag????
Jo, Sambon ska jobba åt collegans bror, och jag passar då på med att hämta ut dotterns kamera när vi är i storstan uppsala, så vi kan skicka in min (hur nu det ska gå att vara utan den)...men jag har fått lov att låna hennes canon 1000D ibland....

Igår kväll  gjorde vi inget alls...jag satt faktiskt och lekte lite med mina bilder på töserna jag har för att hålla mig vaken...var trött redan vid 19.30....Annars brukar det kunna bli på mina "dagisbarn" jag jobbar med..




 
- Bilder/Foton - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: JOZ♡
2011-10-25 @ 19:52:32
 
Hej! Kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker! Bra/dåligt? Skulle du vilja komma tillbaka? Hoppas du får en bra dag! Kram
 
- URL: http://bedeliciious.blogg.se/ - -

Från: Sanna
2011-11-05 @ 11:48:55
 
härliga bilder
 
- URL: http://sannakumlin.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0