Sen balen...så vackra...Det blev med småttingarna istället
2011-10-15 @ 20:06:26
 

Sen lite bal bilder är väl inte helt fel...så fina de var...Titta å njut..

Det går inte att ladda upp nå flera bilder...sjutton oxå...
Nu har jag provat igen men detfunkar inte..ngn som vet ngt om detta????

Äsch, det funkar inte med nga av balbilderna i den mappen de ligger i, men dessa funkar från en annan mapp...
MKt mystiskt..

I april månad så hände det en dagisförälders familj ngt tragiskt...Deras pappa gick bort, självförvållat....
Han lämnade efter sig 2 barn 1 och 3 år gamla....
Under tiden det äldre syskonet gått  hos  oss så fick jag och mamman en väldigt fin kontakt så jag
 var den första hon prata med då han försvann på kvällen...

Under 5 jobbiga dygn så återfanns han men dock då inte i livet..

Hon är inte från stan så jag blev som en hjälpande hand och stöd för henne...
Så idag står vi under utredning om avlastnings familj till henne och barnen....
Jag har dock barnen redan nu med jämna mellanrum..och jag tycker det är så kul :)
Så man kan säga att jag har blivit lite av en bonusfarmor :)...

Tyvärr så kan man inte räkna med obligatorsika farföräldrarna alls pga av viiss orsaker....
Morföräldrarna hjälper till så gått de går och hinner då de bor 4½mil från stan......
Dessa små liv är som mina egna små barn..Jag älskar dem lika mkt..











 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0