** brrrrrrrrr....**
2012-02-04 @ 15:09:47
 

Imrose så var det skitans kallt ute..hela -22 grader...Tom katterna vägrade gå ut...HAha, det såg jätte kul ut när de först stod och jama för att vilja ut och sen när vi öppna dörren så backa de....men sen mitt på dagen gick två av tre ut för lite luft men då  var det bara -14 ute..

In till stan och fixa lite med födelsedagen imorrn för 15 åringen....
Dock så firade vi med vår lilla släkt idag för imorrn ska hon och shoppa med en kompis till storstan...

Vår släkt är omfattar bara mormor + kille, farfar+ farmor + farmors syster....Nu hade Grabben sin tjej här och stora tösa sin kompis...så det blev lite fler än vanligt....

Min sambons brorsa har han ingen kontakt med och brorsan har ingen fru eller barn...och jag har ju ingen syster (uppe i himlen) så våra barn har inga kusiner....Tråkigt tycker de men vad ska man göra...sysslingar har  de men tyvärr så träffas vi inte....

Farafar hade gjort en egen tårta till födelsedagsbarnet. I sitt ygre liv var han konditor och det syns kan man
säga....vilken snitsig tårta han fixa ;)...med bla smultron emellan...Jag kan tillägga att han har fixat blockchokladen själv.

..

 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0