** lådan på väg **
2012-02-04 @ 15:57:09
 

Nu så, äntligen är min låda på väg mot stockholm till canon.....
Som ni förstår nu å är det min lilla kamera som är på väg för att förhoppningsvis bli ok.

Avtryckarkanppen som man fokuserar med knäpps av vid pytteliten beröring....Så ska man fokusera och komponera om bilden så går det nästan inte.....ju, ljusare motivet är desto svårare är det....I maj går reklamationstiden ut så nu var det dags...så får vi se vad som händer..

Jag har tänkt ett år att skicka iväg den men har ju inte kunnat slita mig......men nu så...är jagutan KAMERA...nästan...Stora tösa har ju en 1000 d soom jag kan låna.....bättre än ingen...ja, så har jag ju min lilla lila digitalkamera men  den räknas knappt....

 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0