** Ljuvligt väder **
2012-02-12 @ 18:27:30
 

Åh, vilekt väder det varit idag!!!

Sambon åkte till sjön/isen för att fiska och vi gick ut på gården  men det vara inte så länge för lilla småttingen är så lättfryssen....medans den stora ville vara ute...Knivigt det där  när det blir oliak viljor och nu hade jag ju inte  stora tösa till hjälp som ligger dålig. Faktiskt så kom lilltösa ut och var med oss så hon var till lite hjälp..

Takdropp och vatten i stuprännan...snart är det VÅR!!!!

När småttinganra åkt hem plocka jag undan inne och sen satt vi ute lite och jag fick fota tösen...bara att passa på när hon själv vill ;).....

Sen tittade vi på trazzel och åt godis ...åh vilken bra film...


 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2012-02-13 @ 06:51:54
 
Vädret var fullkomligt underbart och som både maken och dottern sa, varmt! Nollgradigt med en starkt lysande sol, som värmde lite.

Själv låg jag halva dagen i sängen, jag hade feber. Så satte vi igång och städade, hela familjen! Jisses vad lätt det går när alla är med! Det är alltid jag som städar själv annars... Jag kom inte ut alls, men jag hade varken lust eller ork.
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0