** Min goa grabb **
2012-02-04 @ 23:20:14
 

...som jag är så stolt över för han är så duktigt på allt....Han kan saker och vill han lära sig ngt så går han in för det och fixar det.... När han skrev uppsatser  eller uppgifter till skolan så vann han en gång en nobel novelltävling i 9:an....han har det där "tänkandet" som jag skulle vilja ha men inte har....

Nu när jag har suttit med mina uppgifter till "mitt pluggande" så ska man ju analysera, utgå från sina egna tankar osv...och jag sitter med ett tomt blad i flera timmar....Då önskar jag att jag hade grabbens tänkande...

Nu vet jag ju att de lär sig detta med tänkande redan från förskoleåldern mot min tid...så säkert är mkt det som gör det tt ungdomarna kan så mkt..men att kunna formulera sig som han kan , det kan inte jag...Han är duktig....

Så det gör mig så ont när jag ser att han inte mår bra...vill kunna hjälpa honom med trollspö.....
Men vi fixar detta!!

Här en bild från idag med hans flickvän...tagen med dotterns 1000 d...Tur att jag har henne så jag kan låna  hennes kameran nu när min är postad.......



 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0