** Min lilla söta tös **
2012-02-12 @ 19:40:51
 

Haha, ja när man fotar henne så får det gå undan för hon har inte så mkt tålamod...så ibland blir det inte som man tänkt sig...som den här bilden...håret skulle ha varit mera utdraget åt alla håll men det var tovigto ch dant för vi kom på det i  slutet vi fota och innan hade hon haft mössa.......men ändå fint tycker jag..

När jag kom på det här så sa hon "som så där som riktiga modeller gör och så tog hon av sig jackan (som jag hade frågat innan om men hon sagt tvär nej till )

 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2012-02-13 @ 06:46:49
 
En jättefin bild på din söta dotter!

Synd om älsta dottern, magsjuka är det värsta jag vet! Som sagt, hoppas småttingarna inte blivit smittade!
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0