** skottdagen 29/2 **
2012-02-29 @ 21:10:16
 

Å hur min dag varit tro???

Helt underbar!!!
Jag tog ju semester förra veckan, för idag, för att följa med min lilla tös till en närliggande liten slalombacke.
Sen i helgen sa tösen att "inga föräldrar" får följa med och mina mungipor åkte ner....

Sms:a fröken och hon skulle kolla upp det...så igår fick jag reda på att det var ok...

I både grabbens, stora tösas och lilla tösas (2 år sedan) så var jag med dit....Så jag blev ju jätte skraj att jag inte skulle få följa med...men jag fick....

Jag tycker det är jätte kul att följa med och vara med klassen...Blir det ngt så kommer de även till mig ;)..
Jag "jobbar" fast jag är ledig men med lite större barn...

Det var hela mellanstadiet som åkte...3 bussar som forsla dit dem men jag fick åka bil...

Den här killen på första bilden ,var helt otrolig på att hoppa i guppet som fanns....han gåri 6:an...
Många förskte hoppa men hade inte tillräckligt med fart så de lätta lite bara på skidorna...

Vi satt säkert ett par timmar och titta på de som åkte slalom....(försökte peppa dottern min...)
i en dunge som låg tvärsöven backen med solen rakt i ansiktet  

Min tös vägra att prova att åka slalom....så hon fick åka madrass  vid en backe brevisd, men det gick det med...kul hade det...

Liften i backen gick sönder nga ggr så det bildas en del kö....










 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2012-03-01 @ 06:42:39
 
Härliga vinterlovsbilder!
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0